11 December 2006

Zima 2006

Za prejšnji teden je bilo v načrtu smučanje, pa se to ni zgodilo, ker v Italiji še niso poskrbeli za zadostno količino osnovne sestavine, ki jo smučke potrebujejo za obratovanje. Zdaj jo baje imajo, a mi bomo celotedensko smučanje prestavili na zimske počitnice. No, da sem se vsaj malo skuliral pa je včeraj poskrbelo vreme s super sončnim zahodom, zanimivimi oblaki in pogledom na ljubljansko kotlino z vrha Ambroža pod Krvavcem. Ko me je že pošteno zeblo (jup, tam gor je mraz pa tudi malo snega) se je pripeljal še Sandi in odletel s padalom. Nisem ga uspel vprašati, kaj je bil namen tega kratkega poleta, ampak ker moja "krpa" že nekaj časa stoji v kotu, me je spet prijelo, da bi šel malo jadrat, več o tem pa kdaj drugič, za zdaj nekaj fotkic.




1 comment:

Anonymous said...

Ja, včasih si ful letel :-)
Pa vse naj naj v 2007!