07 February 2007

GPS

Poleti me je pičilo in pred dopustom sem si omislil GPS. Tak za v avto, lep, s karto Evrope gor, predvaja mp3, še SD kartico lahko notri porineš, super za fotografe, dokupil sem še mape za naše kraje in investicija je bila popolna. Po Italiji me je krasno vodil, čeprav marsikdaj mašini pač ne moreš zaupat, ker jo piči po svoje. No, najbolj zabavna dogodivščina pa se je zgodila v Beogradu, kjer sva se s kolegom odločila da pri iskanju hotela na območju Šumadije pač napravici zaupava stoprocentno in ubogava vse kar reče. No, kaj se je zgodilo in kam naju je stvar pripeljala lahko vidite spodaj na fotkah. Hotel sva kasneje z malo sreče sicer našla. Nauk zgodbe, mapa je še vedno zakon, čeprav je tole čist fajn :)


2 comments:

Matjaž Očko said...

hehe kruto :)
nas je "ženska" po italiji vodila precej točno, le tu in tam se ji je zmešalo in takrat smo pač izklopili zvok in zavili tako, kot so kazale table. Na poti nazaj smo si izbrali moški glas za vodenje - je manj nadležen. :D

Anonymous said...

Hehe, tudi mi smo se pustili zenski vodit po Italiji. Pol je sel kolega vprasat na pumpo, ce smo na pravi poti (ker smo bli malo skepticni), pa pride nazaj in rece "Ej, pi*** obvlada v nulo!" ;)