15 June 2007

Aerosmith in Munchen

Po osmih letih ponovno v Evropi. Tokrat je Aeromašinerija okupirala olimpijsko dvorano v Munchenu. Vedno znova me fascinira, koliko energije imajo takšni bendi na odru. Zame eden boljših koncertov v zadnjem času. Fotkanje je bilo kot vedno zabavno. No tu še posebej, saj se nas je v zeloooo majhen prostor nagnetlo celih štiriindvajset, kar je pomenilo precej prerivanja za dobro fotko. No mislim, da mi je kar uspelo. Sledi tudi kakšen video, za zdaj pa nekaj fotkic. Tyler ima še vedno največja usta med rockerji, nese tudi Jaggerja.





14 comments:

OLKI said...

Huh ta zadnja je megastična...

-Mihaaa- said...

meni je pa najboljsa 3., pa 1. tudi .
bravo
lp

Anonymous said...

Super fotke. Bila na koncertu, sem brez besed, carji so, Carji.

maja said...

ooo... hudo Miro. Grem stavit, da so ble tvoje najboljše od vseh teh 24 fotografov, ki so bli tam ... :) najboljša mi je zadnja.

Miro said...

Hvala vsem za komentarje..


res je bil hud špil, mi smo po fotkanju sli na tribuno, si postregli s pivom in do konca uživali. No vmes, smo gledali se uradno fotografino in si cedili sline, da bi lahko bili na njeni poziciji in pofotkali cel koncert :)

Unknown said...

Lušno lušno!

Anonymous said...

Zadnja je res bombastichna! 8)

MojcaP

Anonymous said...

je bil res fajn koncert moram priznat. samo da ne bo treba čakat še nadaljnih 8 let do naslednjega koncerta.
btw ni taylor ampak tyler :))

Miro said...

@nathan:

thanks...typo, popravil.

Andrej Nagode said...

Hude fotke! Zanima me a maš kej težav z vnosom fotoaparata na koncert? Se mi zdi, da nek ne pustijo.

Ivan Ž. said...

@miro - hehe, uradna fotografinja pa si je najbrž cedila sline po vašem pivu. :)

@andrejc - pomoje ma težave sam, ko ga zarad pretežkih objektivov v križu vščipne... :)

Miro said...

@fotoholik: je res, 7kg je moja torba ko je vse notri. Ni prijetno za križ,se potrpi, a saj veš kam se gre odložit zadevo po foto terminu :)

Glede uradne fotografinje imaš pa prav, pomojem si je punca dobro zaslužila pivo po koncertu :)

@andrejc: hvala za komentar. Z opremo je tako, da jo lahko običajno na velikih koncertih, če si akreditiran, notri neseš za 2-3 komade, potem pa te pospremijo ven. V dvorano se kasneje vrneš brez opreme in uživaš do konca. Seveda ob tem gledaš luč, kadre in vse kar je povezano s fotkanjem. Vsaj jaz, me vedno daje in si govorim, kaj bi bila to dobra slika :) Ampak je čar tudi v tem da greš malo poslušat in užvat :)

Anonymous said...

ra ra raraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
I'm dying ;-)
beautiful pictures.
the guys are great!!!!
terrible!!!!!

Anonymous said...

Ka si ja nor. Kake slike. SVAKA ČAST!!!!! Sama tudi bila tam... nepozabno.
http://easyriderka.wordpress.com/2007/12/17/brez-koncertov-mi-ziveti-ni/